Denne artikkelen inneholder annonsert innhold.
Emballasje med logotrykk gjør kjøpeopplevelsen bedre for dine kunder. Ikke bare ser emballasjen penere og mer innbydende ut, men dine produkter kan bli en vandrende reklamepilar når kunden tar med seg kaffekoppen, papirposen eller isbegeret sitt rundt.
Design din egen emballasje med trykk hos Limepack. Limepack er eksperter i å skape unike produkter for deg som ønsker å ha trykket tekst eller logo på produktet ditt.
Uansett om du eier en stor eller liten bedrift, kan Limepack hjelpe deg med å ta produktene dine til nye høyder.
Limepacks emballasjeløsninger
Limepack er et merke som har spesialisert seg i å lage takeaway-emballasje med logotrykk.
Design en papirpose for din klesbutikk, en kaffekopp med logo på, eller en hamburgerlomme for din sandwichbutikk.
Hos Limepack er det bare fantasien som setter grenser. Det tar bare 5 minutter å sende inn tekst og logo, så tar de seg av resten for deg.
Smart markedsføring
Hvorfor bruke logo og tekst på emballasjen din?
Først og fremst er det ganske kjedelig å få et hvitt og anonymt isbeger i hånden når du kjøper softisen din. Logo, farger og tekst får produktene dine til å se mer spennende ut – og husk at man også spiser med øynene!
I tillegg er emballasje med trykk en vandrende reklamepilar. Når kundene dine tar med kaffekoppen sin på farten, kan forbipasserende raskt se hvor kaffen er kjøpt. Hvis man er ute etter sitt daglige koffeinkick og plutselig ser et innbydende kaffebeger, blir man fristet til å besøke akkurat din kaffebutikk.
Materiale av høy kvalitet
Det er ingenting verre enn en pappkopp som begynner å bli slapp i kanten når man drikker fra den.
Hos Limepack selges det topp kvalitet takeaway-emballasje med logotrykk til Norges laveste priser! Både kopper, poser, esker og bokser er laget av kvalitetsmaterialer som holder formen. Emballasjene tåler både iskalde og glovarme mat- og drikkevarer.
Mange trykkfunksjoner
Hos Limepack kan du designe emballasjer med farger, tekst, logo og mange andre flotte trykk. Mulighetene er nesten uendelige.
Du bestemmer selvfølgelig helt selv hvordan du vil designe din emballasje med trykk, men husk noen ganger at «less is more». Hvis du dekker koppen din med bilder, tekst og farger, kan det bli vanskelig for kundene dine å se hva bedriften din heter.
Hold designene dine relativt enkle, slik at de er gjenkjennelige og lesbare for kundene dine.